Stadion Miejski w Lubinie został zasypany maskotkami. Akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do sponsora Zagłębia – bukmachera STS) zakończyła się sukcesem, a…
Czytaj więcej
Na murawie Stadionu Śląskiego w Chorzowie wylądowało 26 416 pluszaków, które trafią do ośrodków, z którymi Ruch Chorzów współpracuje w ramach projektu Kibice Razem. Tym samym, dzięki zaangażowaniu kibiców „Niebieskich”, Fundacja STS (należącą do sponsora strategicznego Ruchu Chorzów – bukmachera STS) przekaże 36 416 zł na Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów.
Pierwsze domowe spotkanie Ruchu Chorzów w 1. lidze było wyjątkowe. Tuż przed pierwszym gwizdkiem sędziego rozpoczynającego mecz ze Zniczem Pruszków, kibice z Chorzowa rzucili na Stadion Śląski przyniesione ze sobą pluszaki. Licznie zgromadzeni fani w popularnym „Kotle Czarownic” spisali się na medal. Kibice, którzy przez cały tydzień poprzedzający mecz ze Zniczem byli informowani o akcji „Dorzuć misie”, rzucili na bieżnię stadionu aż 26 416 maskotek, co dało 36 416 zł.
Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, Fundacja STS przekaże 10 000 zł na wsparcie Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów oraz dodatkowo 1 zł za każdą maskotkę, która wylądowała na murawie. Z kolei rzucone pluszaki trafią do ośrodków, z którymi klub współpracuje w ramach projektu Kibice Razem.
W trakcie dziesięciu odsłon akcji „Dorzuć misie” m.in. w Chorzowie, Kielcach, Częstochowie, Białymstoku oraz Warszawie zebrano 311 339 maskotek. Tym samym, na konta osób potrzebujących trafiło 853 397 zł.