Lech Poznań i Fundacja Sport Twoją Szansą rozpoczęli drugą turę licytacji koszulek, w których piłkarze Kolejorza zagrali w eliminacjach Ligi Europy UEFA. Pierwsza zbiórka zakończyła…
Czytaj więcej
W sobotę, 21 września do Serca Łodzi zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do oficjalnego sponsora Widzewa – STS). Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę spotkania Widzewa Łódź z Piastem Gliwice wylądują na murawie stadionu. Beneficjentem akcji jest Bruno Osłowski, na leczenie którego Fundacja STS przekaże gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaci dodatkowo 1 zł.
Domowy mecz łodzian z gośćmi z Gliwic będzie dla wszystkich kibiców Widzewa wyjątkowy. Przynosząc na mecz pluszaka będą oni mogli wesprzeć Bruno Osłowskiego, chorego na dystrofię mięśniową Duchenne’a chłopczyka. W trakcie przerwy spotkania odbędzie się bowiem jedenasta odsłona akcji “Dorzuć misie” organizowanej przez Fundację STS.
Gwarantowane 10 000 zł zostanie przekazane na wsparcie leczenia małego kibica Widzewa Łódź zmagającego się z dystrofią mięśniową Duchenne’a oraz dodatkowo 1 zł za każdą maskotkę, która wyląduje na boisku. Z kolei rzucone pluszaki trafią do potrzebujących z regionu.
– Akcja „Dorzuć Misie” dotarła do Łodzi i jest kolejną m.in. po muralu Włodzimierza Smolarka naszą inicjatywą realizowaną wspólnie z Widzewem. Zdradzę tylko, że jeszcze w tym roku razem zrealizujemy szczytną inicjatywę, ale o tym więcej szczegółów niebawem. Jesteśmy zaangażowanym sponsorem, co pokazujemy regularnie aktywując umowę sponsorską z łódzkim klubem m.in. właśnie w takich akcjach jak „Dorzuć Misie”. Wierzymy w zaangażowanie fanów Widzewa i mamy nadzieję, że wspólnie podczas meczu z Piastem nie tylko wymiernie pomożemy Bruno Osłowskiemu, ale także stworzymy piękne i niezapomniane wydarzenie – komentuje Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS.
– Jesteśmy Klubem , który od lat jest bardzo mocno zaangażowany społecznie, angażujemy się w setki działań charytatywnych adresowanych do najbardziej potrzebujących. Akcja „Dorzuć Misie” idealnie wpisuje się w nasz sposób myślenia i działania jako Klubu nierozerwalnie związanego ze swoim środowiskiem. Jesteśmy przekonani, że podczas meczu z Piastem wspólnie z kibicami pobijemy dotychczasowe rekordy liczby maskotek lądujących na murawie i tym samym w realny sposób pomożemy w walce o zdrowie naszemu małemu kibicowi – powiedział Marcin Tarociński rzecznik Widzewa Łódź.
W trakcie dziesięciu odsłon akcji „Dorzuć misie” m.in. w Chorzowie, Kielcach, Częstochowie, Białymstoku oraz Warszawie zebrano 311 339 maskotek. Tym samym, na konta osób potrzebujących trafiło 853 397 zł.
Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są po gwizdku kończącym pierwszą połowę spotkania. Co więcej, w przypadku meczu Widzewa każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz ze Piastem Gliwice i przyniesienia maskotek, które wylądują na murawie łódzkiego stadionu.
Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania.