Reprezentacja Polski w koszykówce na wózkach rozpoczęła swoje pierwsze zgrupowanie w 2019 roku. Pierwsze spotkanie Biało – Czerwonych odbyło się w dniach 3 – 6…
Czytaj więcej
W niedzielę 1 października na Stadion Miejski w Białymstoku zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do sponsora Jagi – bukmachera STS). Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądują na murawie stadionu. Za każdego pluszaka, Fundacja STS przekaże 5 zł na wybrany przez klub cel.
Serca kibiców piłkarskich po raz kolejny będą mogły zabić szybciej przy okazji niedzielnego spotkania pomiędzy Jagiellonią Białystok i Legią Warszawa. Będzie ono ważne nie tylko dlatego, że Duma Podlasia zagra z wicemistrzami Polski sezonu 2022/23, ale także z uwagi na akcję “Dorzuć misie” organizowaną w trakcie spotkania przez Fundację STS. – Mecz z Legią zawsze powoduje dużo emocji. Tym razem chcemy żeby były one wyłącznie pozytywne. Zachęcamy, by kibice na to spotkanie przynieśli pluszowe maskotki i rzucili je na znak spikera. Walczymy nie tylko o dobry wynik sportowy, ale także ten około boiskowy – mówi Adrian Molski-Strzałkowski, dyrektor marketingu Jagiellonii Białystok.
Fundacja STS za każdą maskotkę przekaże 5 zł na zaprzyjaźnioną z Jagiellonią Fundację Naszpikowani. Rzucone na murawę misie trafią natomiast do okolicznych domów dziecka. Oprócz tego, Fundacja STS ufunduje warsztaty z psychologiem sportowym dla wychowanków Jagiellonii Białystok, w ramach których m.in. uzyskają wiedzę o tym, jak mądrze trenować i budować karierę sportową, by osiągać jak najlepsze rezultaty.
– Akcja „Dorzuć misie”, to nie tylko okazja do zacieśnienia relacji z lokalną społecznością, ale także do ukazania, że jesteśmy aktywnie zaangażowanym partnerem, który troszczy się o sprawy społeczne i wychodzi poza ramy zawiązanej umowy. Cel jest szczytny, a my jako firma odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Emocji w tym spotkaniu z pewnością nie zabraknie, dlatego liczymy również na to, że kibice nie zawiodą i przyniosą na mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto Fundacji Naszpikowani – komentuje Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS.
– Jagiellonia Białystok zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest angażowanie się w akcje społeczne. Społeczna odpowiedzialność biznesu to jedna z wartości, z którą Jagiellonia od lat się utożsamia, co pokazują m.in. zbiórki produktów dla obywateli Ukrainy czy nasze zaangażowanie w akcję „EkstraPomoc”. Kolejną taką inicjatywą jest akcja „Dorzuć misie”, która odbędzie się podczas naszego domowego meczu z Legią Warszawa, rozgrywanego 1 października. Jestem pewien, że nasi Kibice po raz kolejny staną na wysokości zadania i hojnie wesprą podopiecznych Fundacji naSZPIKowani. Jednocześnie dziękujemy firmie STS, naszemu wieloletniemu Sponsorowi i Partnerowi, za organizację akcji – dodaje Adrian Molski-Strzałkowski.
Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są, gdy gospodarze strzelą pierwszego gola. Co więcej, w przypadku meczu Jagiellonii każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz z Legią i przyniesienia maskotek, które w przerwie wylądują na murawie.
Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania (by w razie opadów się nie ubrudziły).